0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Jak připojím zubní kartáček Philips Sonicare k aplikaci Sonicare (pouze pro systém Android)?

    Zveřejněno dne 23. srpna 2024
    K dispozici je aktualizace firmwaru, která řeší problém operačního systému některých telefonů se systémem Android, který brání připojení.

    Postupujte podle níže uvedených kroků aktualizace firmwaru a připojení zubního kartáčku Philips Sonicare k aplikaci Sonicare. 

      Otevřete aplikaci Sonicare a připojte zubní kartáček. Měla by se zobrazit níže uvedená obrazovka: 
       
      Nyní se zobrazí obrazovka Pomoc s připojením. Postupujte podle pokynů na obrazovce (zobrazené níže). 

      Postupujte podle těchto pokynů v Nastavení nebo stavovém řádku mobilního zařízení:

      1. Vypněte Wi-Fi.

      2. Zapněte a poté vypněte režim Letadlo. 

      3. Nechte vypnutou Wi-Fi a režim Letadlo a zapnutou funkci Bluetooth. 

      Vraťte se do aplikace, stiskněte tlačítko režimu na zubním kartáčku a kliknutím na tlačítko „Aktualizovat“ níže se připojte a zahajte aktualizaci firmwaru. 
      Nyní se zobrazí obrazovka Aktualizace těla mého kartáčku, na které bude uvedeno, že probíhá aktualizace firmwaru. 

      Poznámka: Během aktualizace mějte tělo kartáčku odpojené od nabíječky a zůstaňte v jeho blízkosti.
      Poté se zobrazí oznámení Aktualizace dokončena. Nyní můžete stisknout tlačítko Pokračovat a ovládat aplikaci. 

       
      Pokud máte stále problémy s připojením zubního kartáčku Philips Sonicare k aplikaci Sonicare v zařízení se systémem Android, navštivte naši stránku pro opravu nebo výměnu na webové stránce společnosti Philips.
      Hledáte něco jiného?

      Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

      Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.